28 Ekim 2010 Perşembe

Nası bi yer lan bura ?

Dışarlardaydım yine her zamanki gibi. Malltepe açılmış ya , gidiyim dedim bi bakıyım hem koro çalışmam da vardı. Görüşüm şu ; Cünüp etmişler lan mekanı ! Girişte kocaman bi X-Ray cihazı karşılıyo sizi öyle bi yer.Normal büyüklükte falan da değil bildiğin kocaman arkadaş. Dedim abla kenardan geçebilir miyim..
Size yemin ediyorum aldığım cevap şu ; " Geç farketmez zaten çalışmıyo. "
Kendimi yerlere atıp gülmemek için kendimi sıka sıka alışveriş merkezine daldım. Eh tabii tek katlı olunca pek uzaklaşamıyosunuz güvenlikten. Neyse işte bikaç adımdan sonrada kopardım kahkahayı. " Duyarsa duysun nolucak lan " diyerekten hemde.

Oo..Evet..Matematiğin gazabı devam ediyo bu sırada tabii. Haftaya çarşamba sınav var ne bok yicem pek bilmiyorum açıkcası..

Ha bu arada Penguen'in yeni sayısı güzel gibi , Alın okuyun derim.

Thrasher'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder