24 Ekim 2010 Pazar

Ödevler..

Sabahın köründe dikildim yine ödevler yüzünden..Lanet olsun böyle hayata diyerekten hani ? Neyse ders çalışıyorum ayağına bikaç saatlik oyun maratonunun ardından geçtim ödevin başına..Ödev başında geçirdiğim 2 saatten sonra bu gönderiyi yayınlama ihtiyacı duydum.İşte izlenimlerim..

Aga 10 dakikalık oyun maratonu insanı kendine bağımlı ederken 1 saatlik ödev nasıl bu kadar iğrendirir lan kendinden. Ben bir saat yayıla yayıla " Oohhh bugünde ödev yok oyun oynıyım bare " diyerek aralıksız oyun oynasam Nirvanaya ulaşırım heralde..

Hele şu polinomlar yokmu ! O kadar uyuz bişey yok lan. Sırf doğru kişiye küfrediyim diye vikipediden polinomları bulan adamı araştırdım. Artık bol bol sövüyorum. Şimdi buraya yazmıyım ama adını. Liseli kaynamasın ortalık. Hehu..

Ondan sonra bide Tarih ödevi vardı..Normalde sevdiğim Tarih dersinden ilk kez bıktım ! Ama hocaya lafım yok bu sefer , sunum yapmaya gönüllü olan bendim. ( Gönüllü ödev almış ! Dövün ! ) Eh tabii pişman oldum orası ayrı. Neyse..

Daha da yazacak bişey bulamadım zaten dün akşamki ihmal başlığındada okumuşsunuzdur..Vallahada yoğunum billahada yoğunum.

ÇT - Tıreşır - Thrasher ve başka 2 kişi daha.
Not : Bir satır yukarıda adı yazan beş kişinin hepsi benim.
Dipnot : Şizofren değilim.
Dibindibinot : Yine bi not kombosu yaptım bi kat daha uzatıyım bari.
Yerinyedikataltındakinot : Ahanda uzattım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder