6 Kasım 2010 Cumartesi

Rain Man

Maverick ( Bizim kutay lan mevrik falan diye artislik yaptığıma bakmayın ) yazmış aşağıda Rain Man diye..Dedim bende bare konuşayım biraz bu konuda. Şimdi " efenim yok rain man şöledir yok rain man böledir yazmıcam " merak etmeyin. Filmle ilk tanışışımı anlatıcam size. Şimdi diyenler vardır belki.." Bizene ulan !!!!11!!!!!1! " diye.Hatta kesin vardır lan. ( bkz. Ali Eren Sevinç ) Neyse..Blogun adı Yazasım var Ulan ise ben bunu yazacağım ulan !

6. sınıftamıyız neyiz..Bitanede hocamız var. İsim vermicem ama epey kilolu biriydi. Bunu dediğimde mevrik anladı zaten kim olduğunu. Neyse biz kitapta yine aptal aptal bişeyler işlerken.. ( Aslında sadece hoca işliyordu biz işliyormuş gibi yapıyorduk ) Kadının lafı birden pirezınt kontinyustan filmlere kaydı. Dedi işte Rain man diye bi film vardı. Güzeldi iyiydi izleyin konuşalım sınıfta falan. İzledim , harbidende güzel filmdi ha. Etkileyiciydi güzeldi yani. Hoca dedi bu filmle ilgili ödev hazırlayın bilmem kaç kelime. Anında kelimesine falan takılmadan uzun uzun rapor çıkarttım filmle ilgili. Düşünün artık ben ödev yapıyorum..

Sonuç olarak film harbiden iyiydi. Herkese öneririm. Hatta renk olsun aşağıya bide fragmanı paylaşayım..Evet evet güzel olur.

Not : Lan demin Alierene bok attımda bende anlamadım şimdi niye yazdığımı..Neyse sittir et..İşte fragman



Şaka maka bikaç yıldır bende izlemiyorum lan bu filmi..Bi tekrar iyi gelir..

ÇThrasher*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder